Journal

2 ماه قبل  · 
    3 ماه قبل  · 
      accelerator admin   مقاله جدید KPI چیست ؟
      1396/11/02 · 
        1396/08/06 · 
          accelerator admin   مقاله جدید 140
          1396/08/06 · 
            1396/07/30 · 
              1396/07/24 · 
                accelerator admin   مقاله جدید srgdfdtf
                1396/07/18 · 

                  مجله جاویدان

                  21
                  فرایند پیش شتاب دهی جذبیده (دوره چهارم شتاب دهی جاویدان) از 26 تیرماه 1398 با برگزاری کارگاه های 14 گانه شروع می شود.
                  13
                  شتاب دهنده جاویدان چهارمین دوره جذب ایده خود را با نام جذبیده طی همکاری با مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می کند. شروع کار تیم های استار...

                  [خواندن ادامه خبر...]

                  جذبیده , فراخوان
                  06
                  پاول گراهام مرد پرآوازه‌ای در دنیای استارتاپ‌ها است. احتمالا اگر در ایران زندگی می‌کرد لقب پدر استارتاپ‌های ایران را به او می...

                  [خواندن ادامه خبر...]

                  02
                  شما باید به این باور برسید که چه KPI را دوست داشته باشید، چه از آن متنفّر باشید، آنها در همه‌جا نقش دارند. KPI ها در کسب‌وکار، مدارس، بیمارس...

                  [خواندن ادامه خبر...]

                  26
                  چگونه در اینستاگرام بیشتر دیده شویم؟ (بررسی الگوریتم‌های اینستاگرام) بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - نویسنده : مهدی شیرانی (نویسند...

                  [خواندن ادامه خبر...]

                  18
                  معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری نبود سرمایه‌گذاری جسورانه (VC) را از ضعف‌های مهم اکوسیستم کارآفرینی در کشورمان دانست و گفت: وام دادن به است...

                  [خواندن ادامه خبر...]

                  30
                  از این پدیده با نام‌های مختلفی یاد می‌شود. Buyer Journey، Customer Journey، Client Journey و… تمامی این اسامی درست هستند و در م...

                  [خواندن ادامه خبر...]

                  07
                  برای اینکه بفهمیم استارتاپ چیست، بهتر است ابتدا بفهمیم استارتاپ چه چیزهایی نیست: استارتاپ یک رویداد و همایش کارآفرینی نیست. یک وب سایت یا یک ا...

                  [خواندن ادامه خبر...]

                  24
                  It's easy for businesses to keep track of what we buy, but harder to figure out why. Enter a nascent field called neuromarketing, which uses the t...

                  [خواندن ادامه خبر...]

                  24
                   بازاریابی عصبی neuro marketing بازاریابی عصبی چیست؟ بازاریابی عصبی مطالعه چگونگی واکنش مغز ما برروی فرم های مختلف بازاریابی است و چشم اندازی ب...

                  [خواندن ادامه خبر...]

                  صفحه 1 از 7ابتدا   قبلی   [1]  2  3  4  5  6  7  بعدی   انتها   
                  دی ان ان فارسی , مرجع دات نت نیوک فارسی
                  دی ان ان